خرید روغن کرچک |بهترین قیمت |صنایع شیمیایی آپادانا
صنایع شیمیایی آپادانا
دارای گواهینامه iso9001

خرید روغن کستر اویل اتوکسیله (خرید روغن کرچک صنعتی)
روغن کرچک یا Castor oil (کستر اویل) به صورت طبیعی از دانه های لوبیای کرچک به دست می آید که در دو گرید خوراکی و صنعتی در بازار موجود است. این روغن به صورت مایع بدون رنگ یا به رنگ زرد کم رنگ می باشد. روغن کرچک یک منبع سرشار از اسید ریسینولئیک است که از خانواده اسیدهای چرب غیر معمول است. نوع صنعتی روغن کرچک با نام کستر اویل اتوکسیله از واکنش بین روغن کرچک طبیعی با اتیلن اکساید در حضور کاتالیست به دست می آید و از آن در محصولات مراقبت شخصی و پزشکی استفاده فراوانی می شود.صنایع شیمیایی آپادانا یکی از عرضه کنندگان عمده انواع مواد شیمیایی در سطح کشور میباشد . جهت خرید مواد شیمیایی و استعلام قیمت و خرید روغن کرچک با ما تماس حاصل فرمایید .
خرید روغن کرچک
مشخصات روغن کرچک صنعتی
نام محصول  روغن کرچک صنعتی یا کستر اویل اتوکسیله
بسته بندی بشکه 225 کیلوگرمی
چگالی 0.961 گرم بر سانتیمتر مکعب
جرم مولکولی 932 دالتون
دمای جوش 313 درجه سانتیگراد
دمای ذوب منفی 10 درجه سانتیگراد
فرمول مولکولی CH3(C18H33O3)3

 روغن کرچک

مشخصات روغن کرچک صنعتی
روغن کرچک صنعتی که یک روغن اتوکسیله است و از واکنش بین روغن کرچک طبیعی و اتیلن اکساید تهیه می شود یک سورفکتانت غیر یونی نیز به حساب می آید که به راحتی با انواع سورفکتانت های آنیونی و کاتیونی سازگاری دارد. یک سورفکتانت دارای یک سر آبگریز و یک سر آبدوست می باشد که در این ماده روغن کرچک نقش آبگریز و زنجیره اتیلن اکساید نقش آبدوست آن را دارد. روغن کرچک صنعتی به دو صورت روغن کرچک 36 مول اتوکسیله با نام تجاری KECAS 36 و روغن کرچک هیدروژنه اتوکسیله با نام تجاری KECAS H40 تولید می شود. روغن کرچک 36 مول اتوکسیله از واکنش بین روغن کرچک و اتیلن اکساید بدست می آید و دارای دو خاصیت خاصیت امولسیون کنندگی و خاصیت سورفکتانتی می باشد.
 
MSDS روغن کرچک صنعتی
  • این ماده در صورت تماس با چشم ممکن است باعث تحریک آن شود. در صورت تحریک شدن چشم با آب فراوان چشم ها را بشویید و دقت کنید در صورت تداوم تحریک چشمی به پزشک مراجعه نمایید.
  • در صورت تماس با پوست به صورت مداوم و طولانی مدت باعث تحریک یا سوزش پوستی نمی شود.
  • در صورت بلع خطر خاصی متوجه فرد نمی باشد.
خرید کستر اویل اتوکسیله به صورت عمده
روغن کرچک به صورت بشکه ای توسط تولیدکنندگان بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود. شرکت واردات مواد شیمیایی آپادانا آمادگی ارائه انواع روغن کرچک با قیمت عالی و با کیفت بالا به مشتریان عزیز را دارد.
مزایای روغن کرچک صنعتی
برای روغن کرچک خواص درمانی زیادی مشاهده شده است که از جمله آنها می توان به رشد و تقویت مو و ضخیم تر شدن آنها اشاره نمود. همچنین این ماده می تواند باعث آبرسانی به موها و نرم شدن آنها شده و با استفاده از آن در پوست سر می توان از ریزش مو جلوگیری کرد. یکی دیگر از مزیت های روغن کرچک خاصیت ضد باکتری و قارچی آن است که در درمان شوره سر موثر است. روغن کرچک دارای آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد بدن مقابله می کند. اما در ارتباط با مزایای کستر اویل اتوکسیله می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  •  قابل توزیع در آب
  • عملکرد عالی در نفوذ امولسیونی
  • حلالیت در اغلب حلال های آلی
فروش روغن کرچک
صنایع شیمیایی آپادانا فعال در زمینه ی خرید و فروش مواد شیمیایی با نزدیک به 40 سال سابقه شما را در خریدی مطمئن یاری خواهد نمود. با ما همراه باشید.
روغن کرچک چیست؟
روغن کرچک یک ماده ی طبیعی با خواص دارویی متعدد است که از دانه کرچک به دست می‌آید . جزء اصلی روغن کرچک اسید ریسینولئیک ، نوعی اسید چرب که خواص ضد التهابی دارد، می باشد. روغن کرچک که مدت‌ها در طب سنتی استفاده می‌شود، گاهی به‌صورت خوراکی به‌عنوان ملین، به‌صورت موضعی برای تحریک رشد مو یا نرم کننده ی پوست استفاده می‌شود. برخی از افراد از این روغن برای کاهش آرتروز استفاده می کنند.
کاربرد روغن کرچک در صنایع آرایشی
کاربرد های روغن کرچک هیدروژنه خوراکی و بهداشتی
این ماده برای چی خوبه؟ ترکیبات موجود در کرچک می تواند به تثبیت بافت و قوام محصولات کمک کند، به همین دلیل است که این ماده در بسیاری از محصولات آرایشی، مراقبت از مو و پوست استفاده می شود.
مصرف روغن کرچک در صنایع دارویی
رایج ترین کاربرد این ماده در انواع خوراکی به عنوان ملین، است. (این ماده طعم بدی دارد.). استفاده از این ماده ممکن است به عنوان جایگزینی برای یبوست عمل کند. در یک مطالعه در سال 2011، بیماران مسن‌تر مبتلا به یبوست پس از هفت روز درمان تسکین یافتند.برخی از تحقیقات استفاده از این ماده را برای بهبود عملکرد کبد، تسکین درد، کاهش التهاب و بهبود هضم را توصیه می کنند.
کاربرد روغن کرچک در صنایع دارویی
روغن کرچک برای چی خوبه؟
خواص روغن کرچک برای مو
تا به امروز، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه روغن کرچک می تواند رشد مو را تحریک کند وجود ندارد. با این حال، تحقیقات اولیه منتشر شده در مجله علوم آرایشی در سال 2003 نشان می دهد که این ماده ممکن است ظاهر مو را با افزایش درخشندگی آن بهبود بخشد.در واقع، برخی از افراد از این ماده به عنوان نرم کننده مو استفاده می کنند. برخی دیگر از آن برای پیشگیری یا درمان شوره سر نیز استفاده می کنند.
تحقیقات پیرامون این مسئله چه می گویند؟
علیرغم ادعاهای متعدد مبنی بر اینکه این ماده می تواند سبب رشد مو شود، هیچ مدرک محکمی مبنی بر اینکه روغن کرچک می تواند رشد مو را تحریک کند وجود ندارد.
با این حال، تحقیقات اولیه نشان داد که این ماده ممکن است ظاهر مو را با افزایش درخشندگی آن بهبود بخشد و ممکن است به همین دلیل برخی از افراد از ترکیب فوق به عنوان نرم کننده مو استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر از آن برای پیشگیری یا درمان شوره سر استفاده می کنند.
خواص روغن کرچک برای مو و پوست
برخی از افراد همچنین از ترکیب قوث برای درمان مراقبت از پوست برای چین و چروک و پوست خشک استفاده می کنند. روغن کرچک به عنوان یک مرطوب کننده انسدادی در نظر گرفته می شود. این ماده همانند سایر مرطوب کننده های طبیعی مانعی بر روی پوست ایجاد می کنند که رطوبت را مسدود کرده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.با این حال، در حالی که سایر روغن های گیاهی برای فواید بالقوه پوست به خوبی مورد بررسی قرار گرفته اند، فواید ترکیب فوق برای پوست، تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته است.
کاربرد روغن کرچک در تسکین درد آرتروزی
کاربرد روغن کرچک در آرتروز
برخی تحقیقات نشان می دهد این ماده برای کاشه عوارض آرتروز مفید است.اما این ماده چگونه درد را کاهش می دهد؟ چگونه برای سلامت مفاصل شما مفید است؟ آرتریت در اصطلاح عامیانه وضعیتی است که مفاصل شما و بافت های همبند اطراف آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. اولین نوع رایج آن که آرتروز نامیده می شود به دلیل ساییدگی و پارگی بافت یا غضروف اطراف مفاصل شما به وجود می آید . این مورد معمولاً با افزایش سن ایجاد می شود.  شرایطی مانند مشکلات پوستی، استرس، مسائل مربوط به شیوه زندگی و غیره می تواند برخی از دلایل احتمالی نوع دیگری از آرتریت به نام آرتریت روماتوئید شود.  قسمت‌های درگیر معمولاً زانو، بازو، مچ پا، پا، ستون فقرات، باسن و غیره هستند. آلوپاتی یا هر داروی جایگزینی که ممکن است برای درمان این بیماری مصرف کنید بخش بزرگی از درمان شما است، اما درمان های ساده ای وجود دارد که می تواند مفاصل شما را خنک کند و التهاب را کاهش دهد و به شما آرامش دهد . در اینجا است که نقش این روغن در کاهش  التهاب مفاصل خودنمایی می کند.روغن کرچک را گرم نمایید(نه خیلی داغ فقط کمی گرم نمایید تا نسوزید). هر چند وقت یکبار آن را به طور کامل در سراسر ناحیه آسیب دیده ماساژ دهید . این ماساژ درمانی برای سفتی و درد عمومی مفاصل نیز مفید است.
خواص روغن کرچک برای پوست
بسیاری از افراد از این ماده به عنوان مرطوب کننده، برای کاهش چین و چروک و بهبود کیفیت پوست استفاده می کنند.در حالی که خواص سایر روغن‌های گیاهی (مانند روغن آرگان و روغن آووکادو) برای پوست توسط مراجع علمی مورد بررسی قرار گرفته اند اما پیرامون کرچک تحقیقات علمی ای انجام نشده است. برخی از مردم معتقدند که از آنجایی که روغن‌های گیاهی دیگر سلامت پوست را افزایش می‌دهند، روغن کرچک نیز باید بتواند این کار را انجام دهد.هر چقدر هم که این نظریه منطقی به نظر می رسد، اما از طریق شواهد علمی تأیید نشده است.
سایر کاربرد های کرچک
در بالا سعی کردیم که با استناد به مراجع علمی از خواص این روغن یاد کنیم. در ادامه با برخی از خواص آن که توسط عام شناخته شده است آشنا خواهید شد.طرفداران این ماده  ادعا می کنند که روغن کرچک می تواند شرایط مختلفی از جمله:
  • آکنه
  • گرفتگی های قاعدگی
  • میگرن
  • اسکلروز چندگانه
  • بیماری پارکینسون
  • درماتوفیتوز
  • آفتاب سوختگی
  • عفونت های مخمری
  • و…
را تا حدودی بهبود ببخشد .به یاد داشته باشید که شواهد علمی کافی برای دانستن اینکه آیا روغن کرچک برای درمان هر یک از این شرایط ایمن یا مؤثر است وجود ندارد.
گرید صنعتی روغن کرچک:
یکی از رایج ترین و استانداردترین گریدهای روغن کرچک گرید تجاری است که برای بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می شود. این ماده به طور گسترده در تولید مواد شیمیایی نساجی استفاده می شود و به عنوان روان کننده در رنگ ها، حلال ها و چسب ها استفاده می شود.
فروش روغن کرچک کستر اویل
گرید خوراکی روغن کرچک:
مطالعات تحقیقاتی نشان داده است که این ماده حاوی موادی مفید از جمله اسیدهای چرب، فلاونوئیدها، ترکیبات فنلی، اسیدهای آمینه، ترپنوئیدها و فیتواسترول ها است. این ترکیب دارای خواص زیر می باشد:
  • ضد دیابت
  • ضد التهاب
  • ضد میکروبی
  • آنتی اکسیدان
  • محافظت از کبد (قابلیت جلوگیری از آسیب به کبد)
  • پاکسازی رادیکال های آزاد
  • التیام زخم
 گزارش ها نشان می دهد که این روغن را می توان با خیال راحت به صورت داخلی مصرف کرد. هنگامی که بلعیده می شود، در روده کوچک توسط آنزیم های پانکراس هیدرولیز می شود و منجر به آزاد شدن گلیسرول و اسید ریسینولئیک، همراه با سایر متابولیت های مفید می شود.
انواع روغن کرچک:
در اینجا برخی از رایج ترین انواع این ماده که ممکن است در فروشگاه ها پیدا کنید آورده شده است:
روغن کرچک فشرده سرد : این نوع روغن با فشار سرد دانه های کرچک برای استخراج محتوای روغن طبیعی آنها تولید می شود. این فرایند منجر به یک محصول با کیفیت بالا می شود که برای استفاده داخلی توصیه می شود. این ماده خواص زیادی برای انسان دارد زیرا فاقد انواع آفت کش، فاقد پارابن، فاقد فتالات و فاقد رنگ مصنوعی یا عطر می باشد.
روغن کرچک زرد : این ماده معمولاً از طریق فشار دادن بدون نیاز به گرما ساخته می شود، با این حال توجه داشته باشید که برای تولید این ماده برخی از تولید کنندگان از مواد شیمیایی در پردازش خود استفاده می کنند. به طور کلی، هر چه رنگ روغن روشن تر باشد، محصول “خالص تر” است.
روغن کرچک سیاه جامائیکایی : این ماده ابتدا با برشته کردن دانه ها تولید می شود که منجر به رنگ تیره (و بوی سوختگی) در محصول می شود. این روش تولید روغن به طور سنتی در جامائیکا استفاده می شود. خاکستر موجود در این نوع منجر به یک محصول با pH (قلیایی) بالاتر می شود که اعتقاد بر این است که خواص شفاف کنندگی بیشتری دارد که ممکن است به باز شدن منافذ پوست و مو کمک کند.
 
خرید روغن کرچک
جهت خرید روغن کرچک و استعلام قیمت روز روغن کرچک با کارشناسان آپادانا شیمی تماس حاصل فرمایید.
 
سوالات متداول
Castor oil چیست؟
این ماده روغنی پر کاربرد در صنایع مختلف است. روغن کاستور خواص ضد قارچی و ضد باکتری دارد و ممکن است در مقابل برخی انواع عفونت‌ها و التهاب‌ها مؤثر باشد. در نتیجه خواص دارویی و درمانی آن منجر به محبوب شدن بیش از پیش این ترکیب شده است.
خواص این ماده برای ابرو و مو چیست؟
برخی افراد از روغن کاستور برای تقویت موها و حتی افزایش رشد ابرو ها نیز استفاده می‌کنند
روغن کرچک اصل را از کجا تهیه کنیم؟
پارسیان شیمی عرضه کننده با کیفیت ترین انواع مواد شیمیایی و عرضه کننده بزرگ این مواد در بازار ایست . جهت سفارش کالا تماس حاصل فرمایید .

 


فروش عمده مواد شیمیایی
صنایع شیمیایی آپادانا بزرگترین عرضه کننده عمده انواع مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع گوناگون با بهترین قیمت در سراسر کشور میباشد . جهت ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
مشاوره خرید مواد شیمیایی
مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید مواد شیمیایی مورد نیاز مجموعه تان از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان صنایع شیمیایی آپادانا استفاده نمایند.کلیه روزهای کاری از ساعت 8 الی 17 پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.
بهترین قیمت مواد شیمیایی
صنایع شیمیایی آپادانا عرضه کننده انواع مواد شیمیایی با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور میباشد . قبل از خرید مواد شیمیایی حتما لیست قیمتهای ما را دریافت نمایید .
دریافت لیست قیمت قفسه مواد شمیایی
مشتریان گرامی میتوانند جهت دریافت لیست قیمت مواد شیمیایی بر روی لینک فوق کلیک نمایند و یا از طریق تماس تلفنی درخواست خود را ثبت نمایند تا در اولین فرصت لیست قیمت به روز برایتان فکس گردد.

سفارش از طریق واتساپ