خرید مونو پروپیلن گلایکول | بهترین قیمت |آپادانا شیمی
صنایع شیمیایی آپادانا
دارای گواهینامه iso9001


 خرید مونو پروپیلن گلایکول:

مونو پروپیلن گلایکول با خواص و ویژگی هایی که دارد، در صنایع بسیاری نظیر صنعت تولید مواد غذایی، صنعت تولید لوازم بهداشتی و شوینده ها، صنعت تولید ضدیخ، صنعت داروسازی و… مورد استفاده قرار می گیرد. خرید مونو پروپیلن گلایکول با کیفیت و مرغوب از جمله اقدامات مهم صنایع گوناگون می باشد که از این ماده به عنوان ماده اولیه و یا ثانویه استفاده می شود.برای خرید مونو پروپیلن گلایکول با کیفیت و مرغوب، می توانید خرید خود را از شرکت آپادانا شیمی انجام دهید. صنایع شیمیایی آپادانا بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه فروش و توزیع مواد شیمیایی درجه یک دارد و به خریداران این ماده اطمینان می دهد که محصول خریداری شده از بالاترین کیفیت برخوردار است.برای ثبت سفارش و خرید مونو پروپیلن گلایکول می توانید با کارشناسان آپادانا شیمی در ارتباط باشید و اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ثبت سفارش کسب کنید.
خرید مونو پروپیلن گلایکول
مشخصات محصول:
نام مونو پروپیلن گلیکول
فرمول شیمیایی C3H8O2
حجم بسته بندی گالن 215 کیلوگرمی 
موارد مصرف 1- حلال برای دارو 2- افزودنی در صنایع غذایی و…
قیمت لطفا تماس بگیرید
 
ساختار مولکولی :
ساختار مولکولی  مونو پروپیلت گلایکول
 
مونو پروپیلن گلیکول چیست؟
ترکیبات شیمیایی بی شماری در جهان شناخته شده اند که حیات بشریت را امکان پذیر می سازد. یکی از ترکیبات شیمیایی که کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع گوناگون دارد، مونو پروپیلن گلایکول می باشد. در این مقاله قصد داریم که به ارزیابی و بررسی این ماده شیمیایی کاربردی بپردازیم تا خریدی بهتر داشته باشید:
مونو پروپیلن گلیکول با نام لاتین Mono propylene Glycol  نوعی ترکیب آلی محسوب می شود که جزو خانواده گلیکول ها به حساب می آید‌. این محصول شیمیایی در گریدهای مختلف همچون گرید صنعتی و گرید خوراکی مورد توجه همگان قرار دارد.این محصول شیمیایی از کنار هم قرار گرفتن و پیوند بین سه عدد عنصر کربن با نماد شیمیایی C، هشت عدد عنصر هیدروژن با نماد شیمیایی H و دو عدد عنصر اکسیژن نماد شیمیایی O تشکیل می شود. فرمول شیمیایی مونو پروپیلن گلایکول به صورت C3H8O2 می باشد‌.
قیمت مونو پروپیلن گلایکول:
مونو پروپیلن گلایکول از جمله ترکیبات کاربردی در صنعت گوناگون محسوب می ‌شود که بازار خرید و فروش بزرگی را به خود اختصاص داده است. قیمت این محصول شیمیایی با توجه به میزان کیفیت محصول، وزن محصول خریداری شده، نوع گرید مصرفی، نوع بسته بندی و… متغیر است.همچنین قیمت تمامی محصولات شیمیایی همچون قیمت مونو پروپیلن گلایکول روزانه دستخوش تغییرات بسیار زیادی می شود. به همین علت برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول شیمیایی، شرایط نگهداری آن و چگونگی استفاده از محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت صنایع شیمیایی آپادانا تماس حاصل فرمایید و خرید خود را به ثبت برسانید.
ین محصول شیمیایی کاربردی، مولکولی یه نسبت کوچک می باشد که در ساختار خود دو عدد گروه هیدروکسیل با نماد شیمیایی OH دارد.
مونو پروپیلن گلایکول
انواع نام های مونو پروپیلن گلایکول:
از دیگر نام های مونو پروپیلن گلیکول می ‌توان به مونو پروپیلن گلیکول، پروپیلن گلیکول، ۱و۲پروپان دویل، پروپان ۱و۲-دی ال، متیل اتیلن گلیکول، متیل اتیل گلیکول و ۱و۲-پروپان دی ال اشاره کرد. همچنین این محصول شیمیایی به اختصار با نمادهای PG و MPG نیز مشهور است.
خواص ویژه مونو پروپیلن گلایکول:
  • مونو پروپیلن گلایکول خواص ویژه ای دارد که به علت وجود این خواص، به ماده ای کاربردی در صنعت تبدیل شده است. در این قسمت سعی داریم برخی از خواص ویژه این محصول را بررسی کنیم…
  • مونو پروپیلن گلایکول نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود و به عنوان یک ماده نگهدارنده در صنعت شناخته می شود. در واقع حضور این ماده در محصولات گوناگون، می تواند عمر مفید محصولات را افزایش دهد.
  • از دیگر خواص ویژه مونو پروپیلن گلایکول می توان به خاصیت امولسیون کنندگی آن اشاره کرد. در واقع این ماده می تواند بافت های چربی و آب را در کنار یک دیگر نگهدارد. به همین علت در صنایع غذایی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • حضور مونو پروپیلن گلایکول در مواد مختلف به ویژه مواد غذایی، به حفظ رطوبت در بافت مواد کمک می کند و این امر از خشک شدن محصول مورد نظر جلوگیری می کند.
  • این ماده شیمیایی از جمله حلال های خوب صنعتی می باشد و می تواند انواع مواد افزودنی را در خود حل کند. به همین علت در صنایع بیشماری مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی های مونو پروپیلن گلیکول:
مونو پروپیلن گلیکول از جمله ترکیبات مایع محسوب می‌ شود. این ترکیب شیمیایی غلیظ هیچ گونه رنگی نداشته و کاملاً شفاف است. در رابطه با بوی این محصول می ‌توان گفت که تقریباً بوی ندارد و بوی بسیار ضعیف شیرینی دارد.در رابطه با حلالیت محلول شیمیایی می‌ توان گفت که حلالیت بسیار خوبی در آب، استون و کلروفرم دارد. به علاوه از دیگر خواص مونو پروپیلن گلایکول می توان به خاصیت آب دوستی آن اشاره کرد. این خاصیت به معنای جاذب آب بودن می باشد. در واقع مولکول های سخت آب، توسط مولکول های مونو پروپیلن گلیکول جذب می شود.حلالیت بسیار خوب به این ترکیب شیمیایی باعث شده است که از آن به عنوان یک حلال صنعتی کاربردی یاد شود و پروپیلن گلایکول در هیدروکربن ها کاملاً نامحلول است. همچنین این ماده شیمیایی خاصیت امولسیون کنندگی نیز دارد.پروپیلن گلایکول، با جرم مولی ۷۶ g/mol، نقطه ذوبی معادل ۵۹ درجه سانتی گراد دارد و نقطه جوش آن معادل ۱۸۸ درجه سانتی گراد می باشد.از دیگر خواص و ویژگی های این ترکیب شیمیایی می ‌توان به کاهش هرچه بهتر و سریع تر نقطه انجماد و افزایش هرچه سریع تر نقطه جوش اشاره کرد. به همین علت بسیاری از صنایع کاربردهای خاص خود را دارد.
آیا مونو پروپیلن گلیکول برای سلامت انسان خطر دارد؟
عموما مونو پروپیلن گلیکول را ماده ای بی خطر برای سلامت انسان می دانند و بی خطر بودن این ترکیب شیمیایی را سازمان غذا و داروی آمریکا به تایید رسانده است‌. به همین علت می توان از آن در صنایع غذا و دارو استفاده کرد.همچنین این ترکیب شیمیایی برای بدن انسان بی ضرر است . مگر آن که تعداد دفعات متعددی در مجاورت پوست انسان قرار گیرد. در این صورت می تواند باعث تحریک پوست فرد شود.
کاربرد های مونو پروپیلن گلیکول:
مونو پروپیلن گلایکول خواص و ویژگی های منحصر به فردی دارد. به همین علت در صنایع گوناگون مورد استفاده خریداران قرار می گیرد. در این قسمت سعی داریم تا شما را با برخی از کاربردهای مونو پروپیلن گلایکول آشنا کنید:
مونو پروپیلن گلایکول در صنعت بهداشتی:
از این محصول شیمیایی به منظور تولید انواع مواد پاک کننده ها، شوینده ها، مواد ضدعفونی کننده و… برای سطوح و دست استفاده می شود.به علاوه برای تولید انواع شامپو ها، نرم کننده ها و صابون ها، از مونو پروپیلن گلایکول به عنوان حلال و رقیق کننده استفاده می شود.همچنین از این ماده شیمیایی برای تولید انواع لوازم آرایشی رنگی، انواع مرطوب کننده های پوست، لوسیون ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
مونو پروپیلن گلایکول و صنایع غذایی:
کاربرد مونو پروپیلن گلایکول در صنایع غذایی
این ماده شیمیایی خواص منحصر به فردی از جمله خاصیت امولسیون کنندگی و خاصیت افزایش دهندگی کف و… دارد، به همین علت برای تولید انواع خامه ها و پودرهای آماده کیک از این محصول شیمیایی استفاده می کنند.همچنین مونو پروپیلن گلایکول خاصیت نگهدارندگی دارد. به همین علت در بسته بندی های خوراکی های گوناگون از این ماده شیمیایی استفاده می کنند.
مونو پروپیلن گلایکول در صنعت داروسازی:
مونو پروپیلن گلایکول در صنعت داروسازی به عنوان یک ماده کمکی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع از این ماده برای تولید برخی از داروهای تزریقی، پمادها، کرم ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
مونو پروپیلن گلایکول در صنعت تولید عطر:
از دیگر کاربردهای مونو پروپیلن گلایکول می توان به استفاده از آن در صنعت عطرسازی اشاره کرد. از این ماده به عنوان یک حلال در فرایند رقیق سازی استفاده می شود. همچنین مونو پروپیلن گلایکول به علت خاصیت امولسیون کنندگی که دارد در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
مونو پروپیلن گلایکول به عنوان یک حلال:
مونو پروپیلن گلایکول را نوعی حلال کاربردی در صنایع گوناگون می دانند که برای تولید انواع رنگ ها، لاک ها، لعاب ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.
فروش مونو پروپیلن گلایکول:
فروش مونو پروپیلن گلایکول به عنوان یک ترکیب آلی در دو گرید خوراکی و صنعتی، توسط شرکت آپادانا شیمی انجام می شود. مونو پروپیلن گلایکول موجود در انبارهای شرکت آپادانا شیمی از کیفیت بالایی برخوردار است و اکنون انبارهای شرکت آمادگی لازم جهت ارسال این محصول به همه نقاط کشور را دارد.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی های این محصول، نحوه نگهداری و انبارداری، ثبت سفارش و قیمت محصول، می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

 


فروش عمده مواد شیمیایی
صنایع شیمیایی آپادانا بزرگترین عرضه کننده عمده انواع مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع گوناگون با بهترین قیمت در سراسر کشور میباشد . جهت ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
مشاوره خرید مواد شیمیایی
مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید مواد شیمیایی مورد نیاز مجموعه تان از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان صنایع شیمیایی آپادانا استفاده نمایند.کلیه روزهای کاری از ساعت 8 الی 17 پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.
بهترین قیمت مواد شیمیایی
صنایع شیمیایی آپادانا عرضه کننده انواع مواد شیمیایی با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور میباشد . قبل از خرید مواد شیمیایی حتما لیست قیمتهای ما را دریافت نمایید .
دریافت لیست قیمت قفسه مواد شمیایی
مشتریان گرامی میتوانند جهت دریافت لیست قیمت مواد شیمیایی بر روی لینک فوق کلیک نمایند و یا از طریق تماس تلفنی درخواست خود را ثبت نمایند تا در اولین فرصت لیست قیمت به روز برایتان فکس گردد.

سفارش از طریق واتساپ